Komunikacja interpersonalna

„Trudno się dogadać? Pracownicy słuchają ale nie słyszą? Nie docierają ważne informacje? Ludzie narzekają i widzą tylko negatywne strony swojej pracy?”.

Komunikacja interpersonalna – szkolenie, które pomoże rozwiązać wiele problemów z przepływem informacji, oraz poprawić atmosferę w pracy. Każdy tego potrzebuje, bez względu na wielkość firmy.
Poznanie procesu komunikacji międzyludzkiej, wspólna praca na warsztatach podczas których pokazujemy jak nie tworzyć barier, jak likwidować szumy komunikacyjne, uczymy asertywności i wzajemnego szacunku.
Co zyskasz? Mniej konfliktów i lepszy przepływ informacji, więcej uśmiechu, lepsze relacje, więcej zadowolenia, zrozumienia i wzajemnego szacunku wśród Twoich pracowników,. Odczują to także klienci i firmy, które z Tobą współpracują.

Komunikacja interpersonalna

„Trudno się dogadać? Pracownicy słuchają ale nie słyszą? Nie docierają ważne informacje? Ludzie narzekają i widzą tylko negatywne strony swojej pracy?”.

Komunikacja interpersonalna – szkolenie, które pomoże rozwiązać wiele problemów z przepływem informacji, oraz poprawić atmosferę w pracy. Każdy tego potrzebuje, bez względu na wielkość firmy.
Poznanie procesu komunikacji międzyludzkiej, wspólna praca na warsztatach podczas których pokazujemy jak nie tworzyć barier, jak likwidować szumy komunikacyjne, uczymy asertywności i wzajemnego szacunku.
Co zyskasz? Mniej konfliktów i lepszy przepływ informacji, więcej uśmiechu, lepsze relacje, więcej zadowolenia, zrozumienia i wzajemnego szacunku wśród Twoich pracowników,. Odczują to także klienci i firmy, które z Tobą współpracują.

Nasi partnerzy