O nas

Akademia Citizens of the World, powstała w oparciu o wiedzę, doświadczenie i długoletnią praktykę w zarządzaniu, szkoleniu i kreowaniu nowoczesnych rozwiązań na stanowiskach pracy związanych ze sprzedażą i obsługą klientów. W roku 1997 rozpocząłem pracę w sektorze bankowym, gdzie zdobywałem wiedzę i umiejętności poczynając od najniższych stanowisk doradczych, poprzez stanowiska specjalizowane oraz menadżerskie. Budowałem i prowadziłem zespoły sprzedażowe, szkoliłem, rekrutowałem oraz wdrażałem różnego rodzaju programy i projekty ściśle związane ze sprzedażą, obsługą klientów i komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz coachingiem Wiedza, którą zdobyłem w praktyce oraz tysiące godzin spędzonych na salach szkoleniowych, pozwalają mi dzisiaj wykorzystywać w sposób najbardziej efektywny zdobyte umiejętności i przekazywać je w sposób nowatorski i skuteczny. Moją pasją jest przekazanie innym jak najwięcej wartości, które będą pomocne w realizacji ich planów i celów, a także wpłyną na jakość ich pracy, wiary w siebie i zainspirują do bycia lepszymi każdego dnia.